Finantare LEASING

Finantare LEASING pentru Tehnica de Calcul

 

 

Produsele noastre de finantare va vor convinge imediat:

 


INCHIRIERE - LEASING

 


CLAUZE SIMPLE pentru afaceri de sucess pe termen lung.


     Daca se doreste o inchiriere simpla cu clauze clare si costuri transparente 100% atunci contractul nostru de inchiriere-leasing este solutia ideala. Acest Contract contine tot ce trebuie sa contina un contract de inchiriere: gestionare simpla si control total al costurilor atat pentru Dvs. cat si pentru noi. Conditiile flexibile de finantare ale contractului de inchiriere va permit folosirea tehnologiei de ultima ora in conditiile mentinerii lichiditatilor banesti.


OPTIUNEA DE SCHIMBARE A PRODUSELOR 

Un AVANTAJ pentru care ne veti fi recunoscatori!

 

     Piata IT&C este o piata dinamica in care schimbarile sunt dese si rapide iar ciclul de viata al produselor destul de scurt ( 3 – 5 ani) . De multe ori chiar aceste schimbari dese in tehnologia IT&C intarzie decizia de achizitie a unui echipament nou. Acum puteti sa eliminati acest inconvenient prin inovativa optiune de schimbare a produselor oferita de sistemul de LEASING si asta numai pentru ca bunurile inchiriate pot fi schimbate de Dvs. chiar in timpul perioadei de valabilitate a contractului. Cu optiunea de schimbare EXCHANGE RENTAL)  a produselor puteti sa beneficiati de ultimele descoperiri ale tehnologiei IT&C, sa cresteti eficienta salariatilor si a firmei, sa obtineti un avantaj major in fata competitiei iar in acest mod, sa faceti fata competitiei.


VANZARE CU PLATA IN RATE 

ALTERNATIVA la plata cash a produselor


     Daca veti dori sa pastrati bunurile in proprietatea Dvs. la sfarsitul perioadei de finantare sau daca doriti ca bunurile finantate sa se reflecte in contabilitatea Dvs., puteti sa optati pentru sistemul de vanzare cu plata in rate a echipamentelor. Odata cu plata ultimei rate deveniti proprietarii legali ai produselor.


CONTRACTUL CADRU "DISPO" 

conditii favorabile pentru clientii mari


     Contractul cadru DISPO va pune la dispozitie oferta ideala pentru clientii care investesc des sume mari de bani in echipamente de Tehnologia Informatiai si produse software.. Dupa semnarea unui contract cadru de finantare in valoare de minim 25.000 Euro pe an veti putea sa finantati achizitii mai mici (minim 1.000 Euro) in conditii avantajoase. Asta inseamna conditii de finantare mai bune, gestiune simplificata a contractelor si flexibilitate sporita. 
 

 

 

Procedura  de Leasing

 

I.  Clienţi: persoane juridice şi persoane fizice autorizate
II. Condiţii:

• valoare minimă pe contract: 500 Euro fără TVA;
• avans 0%;
• perioadă contract: 12-60 luni (închiriere hardware) şi 12-36 luni (vânzare-cumpărare cu plata în rate software);
• asigurare electronică produse: 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile, minim 50 Euro;
• comision administrare: 1%, minim 75 Euro (se plăteşte o singură dată la semnarea contractului);


III. Documente necesare:
Persoane juridice

• İnformaţii, date generale privind compania ( completare Fişă sintetică tip );
• Bilanţul şi Balanţa de verificare pe 2009 + ultima Balanţă de Verificare pe anul 2010;
• Împuternicire semnată de asociaţii societăţii pentru persoanele care reprezintă societatea în negocierea şi semnarea contractului, inclusiv copii dupa actele de identitate. În cazul asociatului unic se solicită doar copie dupa cartea de identitate;
• Copie specimen de semnătură de la bancă;
• Copie CI a persoanei care semneaza contractul.

Persoane fizice autorizate

• İnformaţii, date generale privind firma ( completare Fişă sintetică tip );
• Autorizaţia de practicare a meseriei;
• Copii după declaraţia de impozit pe ultimul an;
• Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni;
• Copie specimen de semnătură de la bancă;
• Copie CI a persoanei care semneaza contractul.


IV. Modalităţi si termene de plată:

 

• Exista 2 modalitati de plata pentru care Dvs.veti putea opta:


a) Prin Bilet la Ordin (BO). Se emite cate un BO pentru fiecare rată care va fi introdus la plata la data scadenta.
sau
b) Prin Ordin de Plată (OP). Plata ratelor se face prin OP, însă ca modalitate de garantare a plaţii se emit 5 BO în alb în favoarea Operatorului de Leasing.

• Comisionul de administrare, pro-rata de asigurare (asigurarea până la sfârşitul anului) şi utilizarea produselor pe perioada intermediară (vezi punctul V) se facturează şi se plătesc imediat după confirmarea acceptării produselor de către Dvs.
• În cazul contractelor de vânzare-cumpărare cu plata in rate TVA-ul aferent tuturor ratelor se plăteşte la începutul contractului, urmând ca ratele sa se achite la valoarea netă.
• Rata trimestrială/lunară se facturează şi se plăteşte până cel târziu în data de 1 ale trimestrului/lunii pentru care este datorată.

 

V. Perioada contractului:


     Perioada de bază începe în prima zi calendaristică a trimestrului sau a lunii, în cazul în care se ajunge la un acord în privinţa plăţii lunare, după acceptarea produselor. În cazul în care produsul este acceptat înainte de începerea perioadei de bază, clientul plăteşte catre Operatorul de Leasing  1/30 din tariful lunar convenit pentru fiecare zi pe parcursul perioadei intermediare care începe la data acceptării şi se încheie la începutul perioadei de bază convenite.


VI. Procedura de lucru:

 

Pasul 1.
Clientii care doresc să închirieze un echipament/achiziţioneze cu plata în rate software de la SC PROCONS SRL Braila vin la sediul nostru din B-dul. INDEPENDENTEI Nr.18, Bl. B6, Braila

Pasul 2.
Se face o calculaţie a valorii echipamentelor (sau lotului de echipamente continind echipamente IT si produse software) utilizând aplicatia software sau calculatorul de rate.

Pasul 3.
Dacă sunteti interesat sa inchiriati sau sa achizitionati produsele, se dezvolta documentatia de leasing iar cererea şi dosarul Dvs. se trimit la Operatorul de Leasing spre analiză .

Pasul 4.
În maxim 24 de ore Operatorul de Leasing trimite răspunsul la cererea de închiriere/vânzare-cumpărare cu plata în rate. Aceasta se poate trimite pe fax sau email în atenţia persoanei responsabile de la Dvs . Orice aprobare este valabilă 45 de zile

Pasul 5.
Dacă răspunsul este pozitiv urmeaza sa semnati Contractul de Inchiriere/Vănzare-Cumpărare cu plata în rate (se printează din aplicaţia software sau se completează un formular de contract pretipărit) si biletele la ordin.

 

După aceea puteti intra in posesia produselor, semnind documentul de receptie la data livrarii produselor.

 

 


   

Inapoi