Externalizare SERVICII IT

Suport

 

Cine suntem
    Creata in anul  1990 din dorinţa de a oferi servicii de Tehnologia Informatiei si Comunicatii în România la standardele uzuale pentru economiile dezvoltate,  SC PROCONS SRL Braila va propune o nouă abordare a serviciilor IT , bazată pe profesionalism, expertiză şi eficienţă.
     Avind o larga experienta pe piaţa locala si românească,       SC  PROCONS SRL dispune de resurse complexe cu o vastă expertiză în domeniul IT, dornică de a va ajute sa mentineti si sa va dezvoltati afacerea si să va eficientizati activitatea si sa va reduceti cheltuielile . SC PROCONS SRL Braila, are o experienţă de peste 20 ani în serviciile IT&C, dispune de o echipă de profesionişti.

 

Misiunea noastră
    Misiunea SC  PROCONS SRL este de a asista atit companiile private, cele ale administratiei publice cit si si alte institutii din diverse domenii de activitate, în procesele de eficientizare a activităţii de dezvoltare a serviciilor si afacerii prin identificarea şi adresarea nevoilor din sfera tehnologiei informaţiei şi comunicatii.
     Prin oferirea de servicii integrate de service, consultanţă, proiectare, furnizare de echipamente, implementare şi mentenanţă în domeniul sistemelor informatice, SC PROCONS SRL işi propune să încheie cu fiecare client un parteneriat în care să primeze perfecta înţelegere a nevoilor reale ale acestuia, astfel încât companiile partenere să-şi menţină focusul în domeniul lor de activitate iar serviciile furnizate de  SC  PROCONS SRL să contribuie la creşterea productivităţii şi eficienţei si  la reducerea cheltuielilor.

 

Valorile noastre
 Atitudine orientată către client
 Parteneriat
 Perfecta înţelegere a nevoilor partenerilor
 Calitate, eficienţă şi valoare adaugată
 Echipă profesionistă şi motivată
 Experienta a peste 18 ani de service IT &C
 Profesionalism, Performanta, Promptitudine.

 

Oferta de Servicii

       Special pentru Dvs. am creat un sistem de service. În urma unei analize (auditări) gratuite a nevoilor Dvs. vom determina tipul de abonament/contract de service ce va este necesar. Nu mai mult nu mai puţin decât aveti nevoie. Din 6 în 6 luni putem analiza din nou evoluţia nevoilor IT şi vom ajusta abonamentul şi serviciile împreuna cu Dvs. astfel încât să primiti întotdeauna exact ceea ce aveti nevoie.  Pentru a face inca de  la inceputul  colaborarii dovada competentei de care dam dovada,  acest serviciu este GRATUIT! 
     Puteti sa va convingeti că suntem corecţi şi că va oferim exact ceea ce aveti nevoie. In urma auditului tehnic care are loc la sediul firmei Dvs. , va propunem soluţii care vor eficientiza activitatea în organizatia Dvs., pentru ca Dvs. si angajaţii să vă ocupaţi de activitati specifice domeniului de activitate. Propunerile noastre, împreună cu sugestiile Dvs. vor crea soluţia perfectă. Colaborarea se va desfăşura conform unui plan conceput împreună, care are ca singur scop crearea unei soluţii informatice perfect adaptabile pentru organizatia Dvs.  Va urăm succes şi sperăm ca atunci când veti avea nevoie de servicii IT, ne veti chema pentru că v-a plăcut echipa noastră şi profesionalismul serviciilor.

 

Cum se traduc aceste nevoi in servicii?

 Mentenanta calculatoare, servere, retelistica, periferice atat Hardware cat si Software
 Implementare politici de securizarea informatiei.
 Implementare aplicatii pentru eficientizarea muncii la birou: office, vanzari, marketing, contabilitate, financiar-contabilitate, resurse umane, gestiune stocuri, management de documente, training, etc.
 Configurare servere (domeniu, file sharing, e-mail, web, collaboration, etc), desktopuri, laptopuri, periferice, elemente pasive si active de retea (switch-uri, routere).
 Proiectare si dezvoltare retele de calculatoare,
 Comunicatii: e-mail, fax, VoIP, etc.
 Comunicare interna: software de colaborare, partajare de fisiere si informatii,   intranet, etc


     Contactati-ne CHIAR ACUM sau stabiliti o întâlnire cu un reprezentant al SC  PROCONS SRL pentru a rezolva problemele Dvs. de service IT&C si de creştere a rentabilităţii companiei / organizatiei Dvs.
     Portofoliul nostru de clienti ne ofera certitudinea ca va putem asigura Serviciile IT de care aveti nevoie pentru o buna desfasurare a afacerii dumneavoatra.
     SC  PROCONS SRL ofera asistenta specializata companiilor si organizatiilor ajutandu-le sa atinga cele mai bune performante prin intermediul unei infrastructuri IT care sa eficientizeze activitatile zilnice si, prin urmare, rezultatele obtinute. In prezent asiguram asistenta unui numar mare de organizatii ( private sau de stat) , preluand astfel asupra noastra sarcina costisitoare a mentinerii unui personal permanent specializat in IT si oferind in acelasi timp cele mai bune servicii de consultanta si expertiza in domeniul tehnologiei de ultima ora. Unii dintre clientii nostri externalizeaza doar un segment din activitatea lor de IT, dar cu totii beneficiaza de servicii competente.

 

Servicii incluse în pachetele de Service ale SC  PROCONS SRL Braila:

 

Administrarea sistemelor de calcul - calculatoare de tip desktop & laptop
 Instalare si configurare software si hardware
 Mentenanta: Verificari periodice a starii de functionare a tuturor echipamentelor. Corectarea problemelor constatate, recomandari pentru imbunatirea performantelor si eficientizare, acolo unde este cazul.
 Service garantie si post garantie la sediul Dvs.


Administrarea retelei – Windows
 Proiectare, configurare si executare a retelelor Voce-Date: instalare si conectare sisteme, instalare si configurare servere, cablare, elemente active de retea (switch-uri, routere …etc.)
 Administrare si mentenanta: domeniu de retea, servere, echipamente de retea, conectivitate …etc.
 Optimizarea accesului Internet. Distributia conexiunii (conexiunilor) in cadrul retelei interna (LAN , WLAN)
 Solutii de monitorizare a traficului, limitarea si/sau restrictionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de continut, filtrare Antivirus si Antispyware,  etc.


Administrare si mentenanta echipamentelor periferice– imprimante, multifunctionale, scannere, etc.

 Instalare si configurare
 Mentenanta periodica si aprovizionare consumabile
 Service garantie si post garantie la sediul dvs.


Suport pentru achizitiile IT

 Furnizarea si/sau  consultanta la achizitiile de sisteme, componente hardware, periferice, solutii software .
 Garantie si post-garantie la sediul dumneavoastra


Suport tehnic de tip help-desk IT

 Rezolvarea incidentelor semnalate de dvs. prin telefon, e-mail, sau deplasarea la sediul dvs.
 Monitorizarea continua a sistemelor, serverelor si retelei pentru interventia proactiva si prevenirea incidentelor
 Asistenta in utilizarea calculatoarelor si a altor echipamente (configurari, instalari software, mesaje de eroare, “cum fac sa”, etc.)


Securitatea informatiei

 Implementare si administrarea de solutii Antivirus, Antispam, AntiSpyware, Firewall
 Backup periodic cu solutii profesionale (sisteme de backup automat)
 Auditari de securitate si implementarea de politici si sisteme de securitate
 Devirusari, recuperari de date, etc.
 Solutii Antivirus, AntiSpyware, Antispam si filtrare de continut
 Solutie de acces  e-mail  prin interfata WEB (WEBMAIL) pentru accesul de la distanta sau din afara retelei in conditii de maxima siguranta


Solutii complete Software Asset Management (SAM)

 Inventarierea produselor Software si Hardware ale companiei / organizatiei Dvs.
 ALS -  Administrarea Licentelor  Software (implementarea unor proceduri privind administrarea si controlul licentelor software)
 Fundamentarea si stabilirea bugetelor anuale  necesare sistemului informatic (Hard + Soft)
 Implementarea Politicilor de  Evidenta si Administrare a  Licentelor  Software
 Servicii de Auditare privind detinerea si utilizarea legala a  produselor Software (elimina riscul de a nu fi in legalitate din punct de vedere a  utilizarii unor bunuri ce includ “Proprietate Intelectuala” ).


Contactati-ne CHIAR ACUM sau stabiliti o întâlnire cu un reprezentant al SC  PROCONS SRL pentru a rezolva problemele Dvs. de service IT&C, de creştere a rentabilităţii companiei / organizatiei.

 

AVANTAJELE si BENEFICIILE Dvs. prin colaborarea cu SC PROCONS SRL


Cresterea performantei organizatiei Dvs.
 Eliminarea timpilor  “morti” produsi de echipamentele cu defecte de functionare ;
 Cresterea productivitatii salariatilor  prin cresterea performantelor echipamentelor IT (computere , servere  , imprimante , sisteme de comunicatii date si voce …etc. ;
 Reducerea  costurilor de exploatare si de proprietate (TCO – Total Cost of Ownership) prin reducerea cheltuielilor cu materialele  consumabile , piesele de schimb si interventiile de suport.
 Reducerea costurilor  alocate sistemelor IT&C prin bugetul  organizatiei prin activitatile de consultanta privind tipul de echipamente ce urmeaza  sa  se  achizitioneze  precum si mijloacele financiare ce urmeaza a  se utiliza (solutii eficiente de finantare= leasing) ;
 Externalizarea serviciilor de  intretinere si suport pentru sistemul informatic (cuprinde totalitatea echipamentelor de calcul , echipamente periferice si telecomunicatii) cu beneficii importante privind reducerea costurilor si cresterea performantei intregului sistem ;
 Eliminarea riscurilor  produse de nerespectarea legislatiei privind protectia  “Proprietatii  Intelectuale”  (ce se produce atunci cind sunt utilizate programe de calculator fara licenta)  prin implementarea si mentinerea unui sistem intern de Administrare a  Licentelor Software ;
 Stabilirea bugetelor de mentenanta si upgradare a Sistemului Informatic pentru anul  in curs si perspectiva anilor urmatori prin aplicarea unor metodologii privind Ciclul  de Viata al  produselor (Hardware si Software) – va creaza posibilitatea cunoasterii din timp a sumelor necesare mentinerii si dezvoltarii sistemului informatic,  sincronizat cu dinamica firmei maximizind astfel beneficiile ;
 Implementarea optima de noi produse software si echipamente (noi solutii informatice) care sa asigure cresterea randamentului productiv al personalului si a  organizatiei.
  Suport permanent prin asigurarea de servicii de consultanta competente in privinta extinderii sau restringerii sistemului informatic al  firmei.


 CUM VA OFERIM TOATE ACESTEA


Servicii suport asigurate de C.A.S. (CENTRUL  AUTORIZAT de SERVICE) PROCONS SRL Braila

Servicii suport asigurate de C.A.S. (CENTRUL  AUTORIZAT de SERVICE) PROCONS SRL Braila


 DISPECERAT DE SERVICE -  care asigura :
      Preluarea imediata a tuturor sesizarilor  de service ;
      Programarea echipelor de interventie operativa (la sediul client) ;
     Comunicarea moderna  cu clientii ( telefon , fax ,mail  … etc.) pentru informarea acestora privind starea echipamentelor aflate in C.A.S. – Laboratoarele de Reparatii sau in Centrele de Service din Romania a  firmelor Producatoare ( ex.  HP , Kyocera , CANON , Philips , SAMSUNG, LEXMARK , Intel , BENQ … etc.) ;
     Monitorizarea permanenta a starii tuturor  echipamentelor  aflate in service si comunicarea acestor informatii catre Dvs. ;
 O echipa de profesionisti IT&C , permanent specializati si pregatiti in privinta noilor echipamente si tehnologii  ;
 PROFESIONALISM - echipa tehnica este formata din ingineri cu specializarile :  electronica , automatica,  stiinta calculatoarelor , retele informatice , comunicatii …  etc.  scolarizati de firmele producatoare pe care le reprezentam oficial.
 OPERATIVITATE - solutii rapide de rezolvare optima  a  incidentelor  de service (Laboratoare proprii cu dotari tehnice , Parc Auto , personal operativ );
 EXPERIENTA - experienta peste 19 ani in sectorul  IT&C

 

Contactati-ne CHIAR ACUM sau stabiliti o întâlnire cu un reprezentant al SC  PROCONS SRL pentru a rezolva problemele Dvs. de service IT&C, de creştere a rentabilităţii companiei / organizatiei.

 

PROCONS SRL Braila

B-dul. INDEPENDENTEI Nr. 18, Bl. B6

Tel : 0239-612230  :  Fax : 0239-619578

Mail : service@procons.ro

   

Inapoi