Servicii pentru Desktop-uri şi Staţii de Lucru

Servicii

     Atunci când staţiile de lucru sau PC-urile nu funcţionează corespunzător se pot ivi probleme în respectarea deadline-urilor sau în colaborarea cu clienţii şi partenerii. În urma unui audit profesional, noi vă recomandăm cele mai bune soluţii hardware şi software pentru a evita aceste situaţii şi a elimina timpii morţi din activitatea zilnică.
    Staţiile de lucru şi PC-urile sunt din ce în ce mai utilizate şi de aceea defectele apărute sunt destul de frecvente, iar repunerea lor în funcţiune într-un timp cât mai scurt  reduce pierderile suferite de companie.
    Întreţinerea corectă, de specialitate şi service-ul staţiilor de lucru şi calculatoarelor de birou conduce la preântâmpinarea unor situaţii neplăcute, cum ar fi apariţia unor defecţiuni inopinante, asigurând funcţionarea constantă şi corectă a întregului sistem informatic.
    De multe ori achiziţionarea unor componente hardware fără o viziune de ansamblu asupra întregii infrastructuri IT poate avea efecte nefaste asupra productivităţi companiei dvs. Pot rezulta o serie de incompatibilităţi de natură hard sau soft ce cauzează un impact nefast asupra infrastructurii IT a companiei.
     Pentru a preântâmpina apariţia unor astfel de probleme, SC Procons SRL asigura servicii ce au ca principal obiectiv rezolvarea problemelor IT, astfel încât compania dvs. să poată să îşi desfăşoare activitatea în condiţii optime.
     Beneficii obţinute de compania dvs. prin apelarea la serviciile oferite de noi pentru administrarea şi mentenanţa staţiilor de lucru şi a calculatoarelor de birou, sunt:
•    Eficientizarea timpilor de lucru ai angajaţilor şi creşterea productivităţii acestora
•    Eliminarea timpilor morţi ai angajaţilor ce lucreaza pe calculator în reţeaua internă sau Internet
•    Diagnoză, suport şi audit IT de specialitate
•    Reducerea costurilor prin externalizarea serviciilor IT, comparativ cu gestionarea internă a problemelor apărute
•    Disponibilitate permanentă

    Principalele serviciile oferite de Procons pentru rezolvarea problemelor apărute şi funcţionarea staţiilor de lucru şi PC-urilor includ:
A.    Probleme Hardware:
•    Mentenanţă: Verificări periodice ale stării de funcţionare a tuturor echipamentelor. Corectarea problemelor constatate, recomandări pentru îmbunatăţirea performanţelor şi eficientizare, acolo unde este cazul.
•    Diagnosticarea şi remedierea problemelor constatate
•    Remedierea defectelor componentelor interne (placă de bază, placă video, hard disk, unitate optică, … etc)
•    Recuperarea datelor de pe medii inaccesibile sistemului de operare sau defecte
•    Remedierea defectelor dispozitivelor periferice
•    Service Garanţie şi Post Garanţie la sediul Dvs.
•    Asistenţă tehnică şi suport IT.
•    Alte probleme hardware

B.    Probleme Software
•    Instalare, configurare şi update sisteme de operare (Windows, Linux/UNIX)
•    Instalare şi configurare reţea interna
•     Instalare şi configurare conexiune la Internet (ADSL, WAN, LAN, Wireless);
•    Instalare, configurare şi update drivere
•    Rezolvarea incompatibilităţilor software
•    Instalare şi configurarea de aplicaţii, jocuri, utilitare, etc.
•    Alte probleme software
    

   

Inapoi